Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Γίναμε όλοι κριτικοί...


Πολλές ταινίες σήμερα, καλές και για όλα τα γούστα...

The Trap(Srdjan Golubovic): Θέλεις ψυχολογικό θρίλερ με πληρωμένο δολοφόνο(έστω κι αν αναγκάζεται να γίνει);Έχουμε και μάλιστα πολύ καλό!Πολύ καλή σκηνοθεσία, καλές ερμηνείες και η ψυχολογία των ηρώων αποτυπώνεται αρκετά καλά(πόσες φορές χωράει η λέξη καλό σε μια παράγραφο;)...

Juno(Jason Reitman): Θέλεις κωμωδία με ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και κοινωνικό προβληματισμό;Έχουμε!Εξαιρετική κωμωδία με τρομερή ερμηνεία από την πρωταγωνίστρια...

Atonement(Joe Wright): Θέλεις ταινία εποχής με έρωτα, πάθος και άδικες κατηγορίες;Κι απ' αυτό έχουμε.Πολύ καλή σκηνοθεσία, τρομερά κάδρα και καλές ερμηνείες.Εμένα δεν μου άρεσε πολύ αλλά σαν υπόθεση είναι τελείως μακριά από τα γούστα μου...Άσε που θεωρώ και απίστευτα κρύα την Knightley.Πάντως φοβερή ερμηνεία από την πιτσιρίκα...

Tuya'a Marriage(Quanan Wang): Θέλεις κοινωνικό δράμα κινέζικης προέλευσης;Αυτή η ταινία είναι για σένα...Πολύ καλή για το είδος της (και όποιος αντέξει).Οι ερμηνείες ήταν αυτό που μου έμεινε.Έχω παρατηρήσει πάντως ότι πέρα από του σκηνοθετάρες που μας έχει χαρίσει η ΚινεζοΚορεατοΙαπωνία (λατρεύω Κιμ Κι Ντουκ) έχουν και τρομερούς ηθοποιούς...Ακόμη και στο τελευταίο θρίλερ...

The Bucket List(Rob Reiner): Θέλεις Jack Nickolson γιατί απλά σου έλειψε;Έχουμε.Jack Nickolson...Απλά!Σαφώς και είναι λόγος για να δεις μια ταινία...

Once(John Carney): Θέλεις και κάτι μουσικό; Να που υπάρχει κάτι και γι'αυτό!Γλυκιά ταινία με εξαιρετικό soundtrack.

Rambo(Sylvester Stallone): Θέλεις να θυμηθείς τα παιδικά σου χρόνια;Και γέροντα Σtallone να κάνει ξανά το Rambo έχουμε...Το ξαναλέω: Τα 80's επιστρέφουν και κάποιος πρέπει να τα σταματήσει...Και όχι ο Rambo.Ο Chuck Norris θα τα καταφέρει καλύτερα.Η αλήθεια είναι ότι ολόκληρο Rambo δεν κατάφερα ποτέ να δω...Το όλο concept του καλού Αμερικάνου που μόνος του στέκεται απέναντι σε 10,20,50 ακόμη και ολόκληρο έθνος από κακούς με κουράζει.Είναι cult αλλά αν είναι να δείτε κάτι πραγματικά cult, αναζητήστε στο youtube τον Τούρκο Rambo...Λέει τρελά!

Επίσης βγαίνουν σήμερα το The Lookout(Scott Frank) και το ελληνικό Deep End(Θανάσης Αντωνίου)

3 σχόλια:

a2a είπε...

Αχαχαχα! Ωραίος τρόπος να κάνεις ποστ. Μου θυμίζεις διαφημίσεις! Από αυτό θέλω να δω το Juno και την ταινία με το Νίκολσον (φαίνεται πολύ συγκινητική)!

theachilles είπε...

Η Keira Knightley δεν είναι γυναίκα. Είναι ψυγείο με πόδια.

Annie_Hall είπε...

@a2a Η ταινία είναι συγκινιτηκή και αισιόδοξη ταυτόχρονα...Μου θύμισε το Mar Adentro(στα συναισθήματα που μου προκάλεσε).

@theachilles Δεν φαντάζεσαι πόσο συμφωνώ μαζί σου!Και όχι δεν το λέω επειδή είμαι γυναίκα και ζηλεύω!