Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

ΠΑΟ-Εργοτέλης 1-0

Με αυτή τη μεγαλειώδη νίκη επι του Εργοτέλη ξεπλύναμε την ντροπή της τεσσάρας,έτσι?Τούλαχιστον βάλαμε γκολ στο πρώτο ημίχρονο αυτή τη φορά και δε τρέχαμε με τη γλώσσα έξω στο δεύτερο ημίχρονο.Μόνο ο Παπ έβγαλε γλώσσα στο τέλος και το φαγε το προστιματάκι του.
Ο Έκι με τρόμαξε με το νέο του κεφάλι!Βασικά νόμιζα ότι πήραμε καινούριο παίχτη και χάρηκα...Άμα κουρέψουνε και ξυρίσουνε το Δάρλα λέτε να μας τον παρουσιάσουν κι αυτόν για καινούρια μεταγραφή?
Είδα και τις δεύτερες επετειακές εμφανίσεις μας.Τα σορτσάκια ήταν πολύ γουστόζικα, μου άρεσε το χρώμα.Αλλά οι φανέλες...

"Ρε σεις μάγκες...σα σώβρακα με μανίκια και γιακά ήτανε!"


όπως θα λεγε κι ο Γεωργίου.Η φανέλα τερματοφύλακα ήταν η συνηθισμένη γκόθικ μάυρη.


Θα έκανα μια εκτενέστερη ανάλυση αλλά...Παρασκευή πρωι,μάλλον έχετε ακούσει τα πάντα για το ματς μέχρι τώρα(και η αλήθεια είναι πως έχω ξεχάσει λίγο τι έγινε, μετά απο τόσες μέρες.)

Και η φωτό του ήρωα-σκόρερ του αγώνα...




Ωχ, αυτή είναι απο τότε που παίξαμε με τον ΟΦΗ!Αλλά κι αυτή κρητική ομάδα ήταν, και πάλι ο Σάλπι(και μερικοί ακόμα παραδόξως!) είχε(αν) σκοράρει οπότε ποιά η διαφορά?

Έδωσε συνέντευξη ο Βγενόπουλος.Μιάμιση ώρα, συνέντευξη-υπερπαραγωγή.Είδα μόνο μέχρι εκεί που εξηγούσε τις διαφορές μεταξύ κάτι μετοχών...Την υπόλοιπη θα την κρατήσω για το καλοκαίρι που θα βάζει επαναλήψεις του καφέ της χαράς ο ΑΝΤ1.

"Δεν εχω προθεση να αναλάβω ούτε σαν πρόερδος ούτε σαν αντιπρόεδρος γιατί δεν έχω το χρόνο που απαιτείται για να το κάνω. Αν χρειαστεί θα επιλεγούν οι κατάλληλοι άνθρωποι για να βοηθήσουν'"

Άντε να δούμε ποιούς έχουν σκοπό να μας φέρουνε.Γενικά είμαι πολύ περίεργη να δω πως θα εξελιχτεί αυτή η κατάσταση...

Το βραδάκι μιλούσα με φίλο κρητικό που μου είπε τα τελευταία νέα του Εργοτέλη και φτιάχτηκα να γράψω κάτι για την ομάδα του Ηρακλείου.



Ο νέος πρόεδρος του Εργοτέλη,Απόστολος Παπουτσάκης με τον νέο μεσοεπιθετικό του Εργοτέλη,Βακουφτσή.

Δυστυχώς ο Εργοτελης δεν τα πήγε και τόσο καλά στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος, αλλά ελπίζω και με την προσθήκη του Πάτρικ Ογκουνσότο ν'ανέβει λίγο!

Το παρακάτω είναι απο δηλώσεις που έκανε ο Πάτρικ στο www.ergotelis.gr



Μετά από απουσία περίπου δυο ετών, ο παίκτης που αγαπήθηκε και δοξάστηκε όσο κανένας άλλος, επιστρέφει στα παλιά του «λημέρια», την «δική μας ομάδα».
Ο Νιγηριανός επιθετικός μίλησε αποκλειστικά στο επίσημο σάιτ της ΠΑΕ Διεθνής Ένωσις Εργοτέλη, δηλώνοντας χαρούμενος για την έκβαση της μετεγγραφής:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ξαναγυρίζω στην ομάδα μου »τόνισε αρχικά ο 24χρονος ποδοσφαιριστής και συνέχισε λέγοντας «Ο Εργοτέλης με έχει πλησιάσει αρκετό καιρό πριν και ο νέος πρόεδρος της ομάδας, Απόστολος Παπουτσάκης, μου έδειξε έμπρακτα το ενδιαφέρον του κι έτσι αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου στην οικογένεια μου. Τον Εργοτέλη».
Βέβαια, το νέο απόκτημα της ομάδος μας δεν παρέλειψε να σχολιάσει τους στόχους του: «Πρωταρχικός μου στόχος είναι να φορέσω ξανά την φανέλα του Εργοτέλη, την φανέλα με την οποία αγαπήθηκα από πολλούς. Θέλω να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να πετύχει του στόχους της, που πρωταρχικός της στόχος είναι η παραμονή».



Βίντεο του Πάτρικ απο την βέλγικη ομάδα στην οποία έπαιζε μέχρι πρόσφατα, την K.V.C. Westerlo

edit:Σήμερα το κατάλαβα ότι έκανα ποστ σαν tsagirlz κι oχι exMrsAbramovich.Αλλα,στ'αλήθεια, εγώ έκανα ποστ!

6 σχόλια:

a2a είπε...

Είναι απίστευτο, συγκινητικό και άξιο γιορτής που επιτέλους πόσταρες! Καλωσήρθες σπίτι!!! (Σνιφ)

Annie_Hall είπε...

Παραλίγο να με συγκινήσεις και μένα...Αλλά μετά πρόσεξα ότι postαρες σαν Tsagirlz!!Καταγγέλλω τη σκευωρία.Στο μόνο που συμφωνώ είναι το πόσο χαίρομαι για τον Ογκουνσότο...Welcome back ρε παικταρά!!Τέλος τέτοιες ώρες λειτουργείς καλύτερα...Ή μάλλον τις υπόλοιπες δεν λειτουργείς επαρκώς λόγω νύστας(θέλω να πιστεύω)

Erisadesu είπε...

opws kserete eimai asxeth apo podosfairo.
alla siga ti omada pou kerdisate
twra pou 8a ton fate apo ti diki m as tin uperomada a.k.a MPAOK na sa dw :P:P:P

(kala an xasoume 8a faw trelo kraximo apo esas all aden variese proti fora 8e inai ? )

ps. A2A pas tis kuriakes sto jparty pou ginete stin athina?

a2a είπε...

@erisabetsu-chan:Όχι δεν πηγαίνω γιατί δεν πολυψάχνομαι πάνω στο θέμα... Επίσης συνήθως βάζουν μουσική που δεν ακούω (εγώ ακούω πιο maistream jpop και kpop)

Annie_Hall είπε...

Ρε συ a2a γιατί απαντάμε εμείς στο post της exMrsAbramovich?
erisabetsu-chan κούκλα μου δυστυχώς η ομάδα σου φέτος είναι για τα μπάζα και δεν θα κερδίσει...Αν όμως το κάνει όχι μόνο κράξιμο δεν θα φας,αλλά νααααα(με το συμπάθιο)μια θυσία θα κάνω για πάρτη σου...

Επίσης έχεις τάξει αποστολή...
Βλέπεις η περιέργεια σκότωσε τη γάτα εγώ ακόμη ζωντανή είμαι και έχω σκάσει...

exMrsAbramovich είπε...

Τώρα που θα αρχίσω να κάνω κι εγώ πρακτική, θα δείτε πόσα πρωινά ποστ θα κάνω!(αν κι εγώ είμαι ικανή να μένω ξύπνια όλο το βράδυ, να κάνω ποστ και μετά να πηγαίνω για δουλειά).
Τέλος πάντων, ο (Μ)ΠΑΟΚ στην Τούμπα τα πάει καλά οπότα θα έχετε μια (μικρή) ελπίδα.
Επίσης δε θα παίξει ο πανκ τερματοφύλακας οπότε έχετε περισσότερες ελπίδες.Αλλά πήραμε κάτι παικταράδες ΚΑΙ δε θα πάει στην Θεσσαλονίκη ο Μυτόνγκας μας οπότε άκυρη όλη η τρίτη παράγραφος του σχολίου.
Αυτό το σχόλιο μετράει για ποστ η πρέπει να ξανακάνω?