Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

Γίναμε όλοι κριτικοί...


Χε!Χε!Τα φτάσαμε τα 100!!Μπράβο μας λοιπόν!
Πέμπτη σήμερα και έχουμε καινούριες ταινίες!Αυτό που με ενδιαφέρει βέβαια είναι η άλλη Πάμπτη!Τότε βγαίνει ο καινούριος(made by Tim Burton)Johnny Depp καθώς και το I'm not there το οποίο αναμένεται εξαιρετικό(θα το δω σήμερα).

Αυτη την εβδομάδα όμως έχουμε:
ASTERIX AUX JEUX OLYMPIQUES(Frédéric Forestier,Thomas Langmann):Προσωπικά κουράστηκα λίγο αλλά ο Depardieu είναι από τους αγαπημένους μου,οπότε δεν με χάλασε.Κι έχει και την πλάκα του ώρες ώρες...

LA ANTENA(Esteban Sapir):Η καλύτερη επιλογή(εκτός του Ταρκόφσκι).Δεν την είδα αλλά αν ήταν να διαλέξω, αυτή θα διάλεγα με κλειστά μάτια...


SLEUTH(Sleuth):Κούραση...


GONE BABY GONE(Ben Affleck-Χα!Χα!-):Λατρεύω τα αστυνομικά...Ότι έχει να κάνει με κυνήγι δολοφόνων και λύσεις μυστηρίων το λατρεύω...Αυτό μου φάνηκε κάπως υποτονικό αλλά δεν με πείραξε κιόλας...


MAD MONEY(Callie Khouri):Όχι!Ποτέ!Με το ζόρι σε DVD!Απλά...


IVANOVO DETSTVO(Andrei Tarkovsky):Δεν υπάρχουν λόγια...Αν και δεν είναι από τους αγαπημένους μου καθώς τα γούστα μου είναι λίγο πιο...ανάλαφρα,η καλλιτεχνική αξία κάθε έργου του είναι αναμφισβήτητη!Μία σχολή μόνος του.Όπως και να το δει κανείς η προσφορά του είναι τεράστια και προσωπικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει δει μια φορά(έστω και για λίγο)στη ζωή του Ταρκόφσκι(το δικό μου τρίπτυχο είναι Μπέργκμαν,Ταρκόφσκι,Αντονιόνι).

Δεν υπάρχουν σχόλια: