Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Ιαπωνική ποπ 2007 - Τα 10 καλύτερα τραγούδια του Oricon Countdown (04)

Καλή εβδομάδα! Μετά από ένα φορτωμένο Σαββατοκύριακο, αισθάνομαι λίγο κουρασμάνη αλλά είμαι και χαρούμενη επίσης. Αυτή είναι η τελευταία εβδομάδα στη δουλειά! Την Πέμπτη τελειώνω και επιστρέφω στα φοιτητικά μου καθήκοντα: Λούφα και παραλλαγή! Προς το παρόν περνάω αυτό το πρωινό της Δευτέρας διαβάζοντας για την εξεταστική και χαζεύοντας ρούχα και αξεσουάρ στο Internet. Και φυσικά ποστάροντας!

Τελική τετράδα πλέον και στο Νο4 έχουμε:

Arashi - Love so Sweet

Για το γκρουπ:
Οι έταιρες κόρες του Τσα το ξέρουν ήδη: ΟΙ ARASHI ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΟΙ ΝΟ1 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ EVER!!! Δεν μου αρέσουν μόνο, τους αγαπάω ειλικρινά όπως ποτέ δεν αγάπησα κανένα καλλιτέχνη πριν τους γνωρίσω. Μου άρεσαν καλλιτέχνες, μου άρεσε η μουσική τους αλλά ως εκεί. Οι Arashi έβγαλαν την πραγματική φαν από μέσα μου. Με έχουν βοηθήσει να ξεπεράσω δύσκολες περιόδους στη ζωή μου και με εμπνέουν κάθε μέρα. Φέτος κλείνω 3 χρόνια ως απολύτως αφοσιωμένη φαν τους. Ποιοι είναι όμως οι αγαπημένοι μου Arashi; Είναι ένα γκρουπ του JE αποτελούμενο από 5 μέλη: Masaki Aiba, Jun Matsumoto, Kazunari Ninomiya, Satoshi Ohno, Sho Sakurai που έκανε ντεμπουτο το 1999 στη Χαβάη. Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες και ώρες για τα κατορθώματα τους, τους χαρακτήρες τους και γενικά για ό,τι τους αφορά αλλά θα έβγαινε ένα ποστ γκουμούτσα και δε λέει. Θα μιλήσω ξεχωριστά μια άλλη φορά λοιπόν. Μερικά trivia μόνο:
-Είναι το πιο δημοφιλές JE συγκρότημα στο εξωτερικό και έχουν κάνει τουρ σε Κορέα και Ταϊβάν.
-Εμείς οι Ευρωπαίες φαν ξεκινήσαμε ένα προτζεκτ για να τους φέρουμε το 2008 στο Παρίσι.
-Ο Kazunari Ninomiya ή πιο γνωστός ως Νίνο απέκτησε παγκόσμια φήμη ως ηθοποιός αφού πρωταγωνίστησε στο Letters from Iwo Jima (έπαιξε το στρατιώτη Saigo). Ο Clint Eastwood τον επέλεξε προσωπικά για το ταλέντο του.
-Ο Jun Matsumoto θεωρείται από τους μεγαλύτερους ζεν πρεμιέ της Ιαπωνίας και θα παίξει σε ριμέικ ταινίας του Akira Kurosawa.
-Ο Sho Sakurai, o ράπερ, είναι και ηθοποιός και δημοσιογράφος και θα καλύψει τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ για λογαριασμό μεγάλου ιαπωνικού καναλιού.
-Ο Satoshi Ohno, ο αρχηγός, είναι και ταλαντούχος ζωγράφος και τα έργα του άρχισαν να πωλούνται (αλλά αγοράστηκαν όλα μέσα σε λίγες ώρες!)
-Ο Masaki Aiba έχει ταλέντο στην παρουσίαση τηλεοπτικών εκπομπών, και εξειδικεύεται στα παλαβά πειράματα. Έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο για λογαριασμό εκπομπής με ζώα και στις εμπειρίες του περιλαμβάνονται: Νανούρισμα λιονταριών και ιππασία σε ρινόκερο!
Λοιπόν δεν πολυλογώ άλλο. Πάμε στο τραγούδι.

Για το τραγούδι:
Είναι το θεματικό τραγούδι της δεύτερης σεζόν του Hana Yori Dango, που προβλήθηκε το Χειμώνα του 2007. Όπως και το Wish, το Love So Swet είναι ένα γλυκύτατο τραγούδι που φωνάζει ARASHI από χιλιόμετρα! Οι Αrashi, ούτως ή άλλως είναι αυθεντίες στα χαρούμενα και αισιόδοξα τραγούδια. Γι αυτό όποτε τους ακούω, ακόμα και αν είμαι χάλια, χαμογελάω και αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Μου φτιάχνουν τη διάθεση και αυτό το τραγούδι δεν αποτελεί εξαίρεση. Στην αρχή δε μου άρεσε όσο το Wish αλλά μετά από λίγο μου άρεσε περισσότερο! Είναι υπέροχο τραγούδι με υπέροχους, ποιητικούς στίχους (τα τραγούδια των Arashi είναι μερικές φορές καθαρή ποιήση) που ταίριαζει γάντι στη σειρά. Δεν μου έκανε έκπληξη που έφτασε τόσο ψηλά. Μουσικά και καλλιτεχνικά το 2007 άνηκε στους Arashi. 3 σινγκλ, 1 άλμπουμ, 2 DVD, 1 τουρ, 4 τηλεοπτικές σειρές, 4 ταινίες (η μία anime) και 2 πετυχημένες τηλεοπτικές εκπομπές. Για να δούμε τι επιφυλάσσει το 2008 για τα αγόρια μας! Το 2009 πάντως εγώ θα πάω Ιαπωνία για το 10th Anniversary Concert! Πάμε στο βίντεοκλιπ.



Σχόλια:
Διάλεξα το βίντεο με τους υπότιτλους για να δείτε τι υπέροχους στίχους έχει αυτό το τραγούδι και πόσο διαφέρει από τα συνηθισμένα τραγούδια που μιλάνε για αγάπη. Το βιντεοκλίπ είναι άψογο! Οι Arashi έχουν τα καλύτερα βιντεοκλιπ στο JE και εδώ το αποδεικνύουν. Η ατμόσφαιρα ταιριάζει στο τραγούδι και τα παιδιά δείχνουν τόσο ωραία σαν μανεκέν που παρατηρούν πως η αγάπη εκδηλώνεται στην πόλη. Τα ρούχα τους είναι *drool*! Και τα μαλλιά τους επίσης! Ο Aiba ξανθός είναι πολύ ωραίος αλλά μου αρέσει γενικά με μακρύ μαλλί. Ο Ohno ο κακόμοιρος θα πουντιάσει χωρίς το σακάκι του! Ο Nino σε κάτι φασεις είναι άσπρος σα φάντασμα! Χαχα! Ο σκύλος δηλώνει μια προτίμηση στο να κάνει την ανάγκη του μπροστά από το Sho και τον Aiba ενώ οι Jun, Nino, Ohno τους κοροϊδεύουν οι ξετσίπωτοι! Ευτυχώς η μέλισσα έκανε ένα πέρασμα απ’ όλους (πριν καταλήξει πάνω στον κακόμοιρη τον Aiba). Αχ! Ποτέ δε θα βαρεθώ αυτό το βίντεο ή αυτό το τραγούδι! Και ελπίζω του χρόνου οι Arashi να φτάσουν ακόμα ψηλότερα. Εγώ θα τους υποστηρίζω ακόμα και αν βρίσκομαι στην άλλη άκρη του κόσμου! 嵐頑張って!いつまでも一番になって!

Δεν υπάρχουν σχόλια: