Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Top-5 Ατάκες που μας έμειναν...



1.The Godfather: I'm going to make him an offer he can't refuse...
Η κλασσικότερη! Μαζί με το Say hello to my little friend του Tony Montana!




2.Star Wars: May The Force be with you...
Κάτι που δεν θα ευχόμουν στον ΠΑΟ απόψε!




3.Taxi Driver: You talkin' to me?
Το έχεις κάνεις κι εσύ μπροστά στον καθρέφτη σου. Παραδέξου το!




4.E.T. the Extra-Terrestrial: E.T. phone home...
Μόνο για τη νοσταλγία που σου χαρίζει όταν τη συναντάς κάπου είναι αξιομνημόνευτη.




5.The Sixth Sense: I see dead people...
Μου είχε κολλήσει για τόσο πολύ καιρό. Ακόμη τι λέω καμιά φορά. Πολύ γέλιο!

Tarantino δεν έχει, καθώς οι ατάκες είναι τόσος πολλές που είναι αδύνατον να διαλέξεις. Επίσης νιώθω πως πρέπει να δικαιολογηθώ που δεν έβαλα το Rosebud(το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό) αλλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Ξέρεις ότι μια ατάκα είναι καλή, όταν πιάνεις τον εαυτό σου να τη χρησιμοποιεί... Το Rosebud ελπίζω να μην το χρησιμοποιήσω(αν και θα ήταν cool...)

4 σχόλια:

exMrsAbramovich είπε...

Του Tony η χαρακτηριστικότερη ατάκα είναι το "I bury those cock-a-roaches!".
Βασικά αυτή θυμάμαι εγώ.

Annie_Hall είπε...

Ω ναι και αυτή :)

Τι έγινε; Κέρδισε η ομάδα σου και ξεμύτισες; Σκέψου να βγείτε και πρώτοι στον όμιλο!

Οι Λεξάριθμοι αργούν;

horny sloth είπε...

στα coffe way η πωλήτρια μου πρότεινε μια ποικιλία καφέ από Κολομβία και ενώ της είπα απλά όχι, σκεφτόμουνα τι θα λεγε κ ο Tony : "I hate fucking Colombians"..

Annie_Hall είπε...

Χε χε! Έπρεπε να τον πάρεις πάντως... Όσο αναφορά στον καφέ I love fucking Colombians! Τουλάχιστον αυτός που παίρνω εγώ είναι τρομερά καλός!