Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

The coolness that is Iljimae

Τον τελευταίο καιρό έχω χαθεί από προσώπου γης. Κλείστηκα στο σπίτι και δεν ξεκολλάω από την οθόνη του υπολογιστή. Ο λόγος; Απλούστατα γιατί ανακάλυψα μια καταπληκτική σειρά η οποία σε μια μέρα έγινε αυτόματα η Νο1 αγαπημένη μου τηλεοπτική σειρά EVER! Ποια είναι αυτή; Το Iljimae! Αν σας ακούγεται κορεάτικο είναι γιατί είναι κορεάτικο! Είναι απίστευτο πως κόλλησα έτσι. Ποια; Εγώ! Η φανατική των ιαπωνικών σειρών! Που δεν αντέχω να δω μια σειρά με παραπάνω από 12 επισόδεια και με διάρκεια άνω των 45 λεπτών! Ε, λοιπόν σας πληροφορώ ότι αυτή η σειρά έχει 20 επισόδεια διάρκειας πάνω από ώρα το καθένα και δε τη χορταίνω με αποτέλεσμα να βλέπω 3 επισόδεια στη σειρά (έχω δει και 4) και σε λιγότερο από εβδομάδα να μου μένουν μόνο 2 επισόδεια πριν το τέλος. Θα τα έβλεπα και αυτά σήμερα αλλά ήδη έχω δει 3 (16-18) και κρίμα είναι. Αν και με βλέπω να σκάω μέχρι αύριο!


Τι είναι όμως αυτή η σειρά που με έκανε τόσο φανατικιά; Πρόκειται για μια ιστορική σειρά (Ω ναι έχει σπαθιά και τόξα) που μας εξιστορεί την ιστορία του κλέφτη Iljimae (προφέρεται Ιλτζιμέ) ενός θρυλικού ήρωα της Κορέας. Για την ακρίβεια είναι το αντίστοιχο του Ρομπέν των Δασών της Κορέας αν και εγώ πιστεύω πως είναι διασταύρωση Ρομπέν-Ζορό με καλύτερες ικανότητες στις πολεμικές τέχνες. Ας κάνουμε όμως μια μικρή περίληψη.


Ο μικρός Geom ήταν γιος ευγενή και ζούσε μια ζωή χωρίς έγνοιες με την οικογένεια του. Όμως όλα άλλαξαν όταν ο πατέρας του προδώθηκε και σκοτώθηκε από τον πιο πιστό του φίλο, τον ίδιο το Βασιλιά. Προσπαθώντας να ξεφύγει από τους βασιλικούς ασσασίνους ο Geom χάνει τη μνήμη μου και υιοθετείται από έναν φτωχό πρώην κλέφτη. Μεγαλώνοντας και ενώ το όνομα του είναι πλέον Yong, ξαναβρίσκει τη μνήμη του και αναζητά το δολοφόνο του πατέρα του. Για να κρύψει τις πραγματικές του προθέσεις από τους ευγενείς που τον κυνηγάνε, γίνεται ο Iljimae, ένας ηρωικός κλέφτης ο οποίος κλέβει μόνο από διεφθαρμένους αξιωματούχους και δίνει ό,τι κλέβει στο λαό. Όμως αυτοί που τον κυνηγάνε βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά...


Λοιπόν αυτή είναι η ιστορία σε γενικές γραμμές. Την περιέγραψα από την πλευρά του πρωταγωνιστή αλλά υπάρχουν αρκετοί χαρακτήρες που εμπλέκονται και οι σχέσεις μεταξύ τους είναι λιγάκι μπερδεμένες. Ένας από τους βασικούς λόγους που με τραβάει σε αυτή τη σειρά είναι και η καταπληκτική ερμηνεία του πρωταγωνιστή Lee JunKi. Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για έναν από τους καλύτερους Ασιάτες ηθοποιούς της εποχής μας. Μπαίνει πάντα στο πετσί του ρόλου που ενσαρκώνει και κερδίζει τις εντυπώσεις με την εκφραστικότητα του. Επίσης είναι κουκλί από τα λίγα... Έχει τόσο όμορφο πρόσωπο αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ ανδροπρεπής! Δεν είναι λοιπόν να απορεί κανείς γιατί έχει πολλές φαν σε κάθε ηλικιακή ομάδα.


Για του λόγου το αληθές τον είχα αρκετό καιρό σε wallpaper και τον κοίταζα χάσκοντας! Τώρα τον ξαναέβαλα ως Iljimae και δεν έχω σκοπό να το αλλάζω σύντομα! ^^
Ένα ακόμα ατού της σειράς είναι οι υπέροχα χορογραφημένες σκηνές μάχης. Ο Iljimae τα βάζει ταυτόχρονα με πολλούς εχθρούς και μοιάζει να χορεύει ανάμεσα στα σπαθιά τους. Για να το αποδείξω ορίστε ένα εξαιρετικό βίντεο για να δείτε τι εστί Iljimae.

4 σχόλια:

fe είπε...

aigooo !!!
molis simera t teeiwsa

klaaaamaaa...

afff

pl kali seira ☆☆☆☆☆...

oso gia tin androprepeia (?)t protagonisti
hmm den eimai k toso siggouri :P

a2a είπε...

Εμένα ο JunKi θα μου φαίνεται πάντα ανδροπρεπής γιατί είμαι καμένη φαν του και μου μένει ο ρόλος του από το My Girl όπου ήταν καζανόβας! Χαχα! Το Iljimae τα σπάει τόσο πολύ!!

fe είπε...

heh sto my girl nai
itan ligo perisotero
alla kai pali
antrakla den ton eleges :P
lol
btw t telos t katalaves ...
oo einai diforoumeno ...

bankoran είπε...

κατεβαζω αυτον τον καιρο αυτην την σειρα(ιλτζιμαε), η αληθεια είναι πως ειδα προσφατα μια άλλη κορεατικη σειρα που ειναι στο ιδιο στυλ, το Hong Gil Dong και πραγματικα το απόλαυσα και το συστύνω ανεπιφύλακτα...
Οκ, οσο για τον πρωταγωνιστη του ιλτζιμαε η πρώτη φορα που είδα αυτον τον ηθοποιό ήταν στην καταπληκτική ταινια the king and the clown Η πρώτη εντύπωση οταν τον είδα? ¨Δεν εχω ξαναδεί ποιο ομορφη Ασιατισσα¨ Χεχε πανεμορφο ατομο... Ταινια εποχης οπου επαιζε εναν ηθοποιο γυναικείων ρόλων...