Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Δεν πειράζει να σαι γκέι!

Λοιπόν την όρεξη που βρήκα να ποστάρω βραδιάτικα την οφείλω κυρίως σε ένα τρομερό βίντεο που είχα ανακαλύψει μερικές εβδομάδες πρίν στο youtube όταν βαριόμουν και έψαχνα fanvids ιαπωνικών σειρών.
Είναι από τα καλύτερα, αστεία και πιο πετυχημένα που έχω δει ποτέ μου. Ναι... είναι fanvid του Hana Kimi aka the gayest & craziest series ever! Είχα κάνει ένα σοβαρό review παλιότερα αλλά τι τα θες. Η σοβαρότητα είναι το μόνο που λείπει σε αυτή τη σειρά. Όσοι δεν την έχουν δει να τσακιστούν να το κάνουν! Βέβαια αν είστε άντρες και δεν αντέχετε την υπερβολική καφρίλα των όμορφων αγοριών που αποτελούν το καστ... αφήστε το! Θα απολαύσετε σίγουρα όμως το παρακάτω βίντεο με το ταιριαστό τραγούδι των Tomboy- Ok 2B gay. Ύμνος!!!



ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Σε όσους το έδειξα κόλλησαν και δε θα φταίω μετά αν τριγυρνάτε με ένα ροζ βρακί στο κεφάλι (αλά Nakatsu) τραγουδώντας το τραγούδι!

1 σχόλιο:

Erisadesu είπε...

πω πω τώρα το είδα αυτό
παίθανα στο γέλιο μιλάμε
άσε που έχεις τις καλύτερες σκηνές μέσα...
εμένα η αγαπημένη μου σκηνή είναι όταν σκαι o Shirota Yu ντυμένος γυναίκα και λέει "Γιατί εμένα;"

θέλω να την δω χιλιάδες φορές αυτή την σειρά...άραγε και οι σειρές απο τις άλλες χώρες είναι το ίδιο αστείες;

Ε υπέρτατη θεά των dorama?