Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Κορεάτικη ποπ - Super Junior Happy

Αχ! Είναι πικρή η γεύση της ήττας! (Ξέρετε γιατί μιλάω!) Αλλά δεν ήταν κάτι που δεν περιμέναμε... Ελπίζω η Εθνική να τα πάει καλύτερα στη συνέχεια... Και επειδή είμαι πολύ χαρούμενο άτομο και δε μου αρέσει να μιλάω για ήττες θα σας φτιάξω τη διάθεση με ένα από τα πιο αστεία βιντεοκλίπ που έχω δει (και ένα από τα πιο αστεία τραγούδια).
Πρόκειται για ένα κορεάτικο τραγούδι που λέγεται Cooking? Cooking! και τραγουδιέται από τους Super Junior Happy, ένα από τα πολλά subgroups του πολυπληθέστερου boyband του πλανήτη, των Super Junior (13 μέλη παρακαλώ και τους ξέρω όλους!). Οι SJH αποτελούνται από 6 από τα μέλη (Shin Dong, Lee Teuk, Sung Min, Ye Sung, Kang In, Eun Huyk) και αν και λείπει ο αγαπημένος μου Hee Chul, αυτό δε με εμποδίζει να τους λατρέψω! Ιδιαίτερα με αυτό το ξεκαρδιστικό βιντεοκλίπ! (Παίζει και η πανέμορφη Sunny των SNSD aka Girls Generation)

Super Junior Happy - Cooking? Cooking!



Υπόσχομαι σύντομα να βάλω και το βίντεο των Super Junior T και του αγαπημένου μου τραγουδιού Rokkugeo!! (είναι το πιο αγαπημένο μου βιντεοκλίπ ever!!)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Agapw tous Super Junior tous latrevw!!Kai mena mou aresei o Heechul alla agapw(saranghaeyo)twn Leeteuk!!!!!!!!!!!