Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Top-5 Καλύτερα θρίλλερ


  1. THE EXORCIST (William Friedkin 1973): Εννοείται το Director's cut (μήνες έκανα να κλείσω την πόρτα του δωματίου μου) Dimitri ise poli kourasmeno...na pas sto krevati sou...
  2. The Shining (Stanley Kubrick 1980): Ξεχνιέται η παράνοια στο βλέμμα του Jack Nicholson στη σκηνή με το τσεκούρι; Δεν ξεχνιέται
  3. Rosemary's baby (Roman Polanski 1968): Φοβερή ατμόσφαιρα και φοβερό χτένισμα της Mia Farrow που καθιερώθηκε (άσχετο)
  4. It (Tommy Lee Wallace 1990): Πολλοί θα διαφωνήσετε αλλά εγώ από τότε φοβάμαι τους κλόουν
  5. Psycho (Alfred Hitchcock 1960): Είναι κλασσικό κι αυτό φτάνει (μάλλον;)

Εσείς οι υπόλοιπες μην λυσσάξετε που δεν έβαλα το The omen αλλά δεν με τρομάζει εμένα το κωλόπαιδο... Σκεφτόμουν επίσης ότι εφόσον κι αυτό το γέννησε ένα Τσα... είναι αδερφός μας ή ήταν άλλο Τσα...; Κάποια στιγμή πρέπει να σχολιάσουμε και να αναλύσουμε τον τίτλο του blog δεν νομίζετε;

2 σχόλια:

a2a είπε...

Γιατί μας τρόμαξε το Μωρό της Ρόζμαρι; Ε ρε κέφια που κάναμε! Την θυμάσαι την Πάτσι; (Εδώ που τα λάμε ούτε με τον Εξορκιστή τρόμαξα και ας το είδα στις 2 μετά τα μεσάνυχτα. Είχα λιώσει στο γέλιο.) Βέβαια αν εσύ μιλάς για κλασικά θρίλερ εγώ πάω πάσο. Μόνο με τα ασιατικά τρομάζω, όπως ξέρεις...

Annie_Hall είπε...

Εγώ πάντως που δεν τρομάζω εύκολα (δεν θεωρώ τρόμαγμα το να πεταχτείς μια στιγμή από τον καναπέ επειδή έσκασε μύτη απροειδοποίητα το γιαπωνεζάκι)με τον Εξορκιστή (το director's cut με το άλλο είχα περάσει πολύ ευχάριστα)είχα φοβηθεί πολύ... Το Μωρό της Ρόζμαρι με είχε αγριέψει αλλά κρίμα...Τέτοιες ταινίες δεν βγαίνουνε πια