Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

Η πολλή τηλεόραση βλάπτει σοβαρά την υγεία...

Οι annie_hall και exMrs Abramovich ίσως διαφωνήσουν μαζί μου αλλά τυχαίνει να έχω μεγάλο πρόβλημα. Τελευταία το έριξα στην ελληνική τηλεόραση για εντελώς απροσδιόριστους λόγους. Η πολύ θέαση, λοιπόν, των διαφημίσεων κινητής τηλεφωνίας (που μη μου πείτε, αφθονουν στην ελληνική τηλεόραση μαζί με τις διαφημίσεις δανείων και αυτοκινήτων) και μεσημεριανών εκπομπών σε συνδυασμό με το νεανικό δελτίο ειδήσεων του Star μου προκάλεσαν ανεπανόρθωτη εγκεφαλική βλάβη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δω το εξής όνειρο: Υπήρχε ένα νησί που είχε δύο χωριά. Τα χωριά ήταν αντίπαλα επειδή το ένα είχε Vodafone και το άλλο Wind! Και τσακώνονταν για το ποιος παροχέας παρείχε καλύτερη τηλεφωνία. Τρέχα γύρευε δηλαδη! (Cosmote δεν υπήρχε. Μη ρωτάτε γιατί...) Και το χειρότερο: Στην παραλία του νησιού τριγύρναγε η Ρούλα Βροχοπούλου και έκλαιγε για τον Αλβανό της! Δε φτάνει που μου πρήζει το κεφάλι κάθε μέρα στα κανάλια, τώρα τη βλέπω και στον ύπνο μου! Έλεος! Αχ! Να δείτε που χρειάζομαι εξορκιστή για να τη διώξω από κει που μπαστακώθηκε! >_< Συμπέρασμα: Κομμένη η Greek TV μέχρι νεωτέρας! Ειλικρινά προτιμώ έναν δολοφόνο να με κυνηγά στον ύπνο μου! Αρκεί να μην είναι της εγχώριας showbiz! Χάθηκαν τα όνειρα με τους Arashi;;; Sho γύρνα πίσωωωωω!

4 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Καλό μήνα (άσχετο)! Εγώ να δεις τι θα πάθω σήμερα που Σαββατιάτικα μάλλον θα τη βγάλω μέσα...Τουλάχιστον έχει Χαρδαβέλλα και στις διαφημίσεις θα βλέπω βιβλία (αυτή που έμεινε πίσω και θα ήταν η πρόστυχη μου αρέσει), τα ζουζούνια και άλλα CD (...κι εγώ ποντάρω τη ζωή μου για μια κέντααααα)

a2a είπε...

Lol! Το ξέρεις πως περιμένω το πρώτο ποστ με το βιβλίο που θα διαφημιστεί στο Alter! Και που ξέρεις, αν είναι πετυχημένο μπορεί κάποτε να το δούμε εκεί! ^^

exMrsAbramovich είπε...

Θεέ μου, τώρα προβάλουν διαφημίσεις κινητών κατευθείαν στα μυαλά μας.Αλλά μην κατηγορείς το νεανικό δελτίο, προσφέρει την καλύτερη ενημέρωση.

Μαριλένα Ρίζου είπε...

Εγώ σήμερα το βράδυ είδα τον Νίνο!!! (Ζήλεια! Ζήλεια!)