Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

What's in Mexico? Mexicans...

Μετά από δύο υπέροχες εβδομάδες στην Κεφαλλονιά, χωρίς Internet, χωρίς τηλεόραση (ω ναι άντεξα) και χωρίς σινεμά γύρισα με ένα μικρό σύνδρομο στέρησης! Από την άλλη άρχισαν ήδη να μου λείπουν οι υπέροχες παραλίες, το τρελό γέλιο(στην παρέα μου είμαστε μεγάλοι καραγκιόζηδες τελικά!) και γενικά το χύμα του νησιού! Γύρισα και βρήκα απίστευτη ζέστη, τον ΠΑΟ με τον Σίλβα(!) και πολλές ταινίες να με περιμένουν! Πρώτο και καλύτερο το Dark Knight που κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα θα το δω... Εχθές ήθελα κάτι πιο χαλαρό και κυρίως πιο γνώριμο και μια και είχα στην άκρη τις ταινίες του Rodriguez λέω δεν βλέπω το From Dusk Till Dawn?


Ωραία ταινία αλλά κάπως άνιση. Το πρώτο μέρος είναι εξαιρετικό. Σπιντάτοι διάλογοι, φοβερός Clooney, ένας Quentin επικίνδυνα αισθησιακός και υπέροχα διαστροφικός, τέλεια μουσική και γενικά η cool αισθητική του Rodriguez βρίσκεται παντού! Και τότε βγαίνει η Salma Hayek... Η πιο αισθησιακή σκηνή που έχω δει ποτέ σε ταινία! Βέβαια προσωπικά θέλω να την σπάσω στο ξύλο που βάζει το πόδι της στο στόμα του καλού μου αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι είναι θεά!


Μετά από αυτό η ταινία αρχίζει να χάνει λίγο χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι απολαυστική! Παρά την φασαρία και κάποιες σεναριακές ευκολίες οι καινούριοι χαρακτήρες αποτελούν την επιτομή του cool και οι ατάκες σε αποζημιώνουν με το παραπάνω!


Μετά το Pulp Fiction (και κάποιες σκηνές από το Reservoir Dogs) το From Dusk Till Dawn έχει τους καλύτερους διαλόγους που έχει γράψει ο Quentin... Ατάκες κλασσικές που πολλοί κολλημένοι τις χρησιμοποιούμε καθημερινά και που σε κάνουν για μια ακόμη φορά να αναγνωρίζεις την ευφυΐα του! Το πρώτο μέρος μου άρεσε περισσότερο αλλά το δεύτερο είναι Tarantino! Για την ακρίβεια είναι ότι γουστάρει ο Tarantino να βλέπει! Ένας ακόμη μικρός φόρος τιμής στις horror cult ταινίες που λατρεύει: gore, βία, black humor(το αγαπημένο μου) κ.λ.π. καθιστούν την ταινία αυθεντικό Tarantino κι ας μην είναι δική του η σκηνοθεσία... Εγώ το έχω δεδομένο ότι είχε λόγο κι εκεί...


Είναι η αγαπημένη μου ταινία από τον Rodriguez(αν και καλύτερη θεωρώ το Sin City) και απορώ πως είχα αφήσει να περάσουν μήνες χωρίς να την δω... Πάντως ελπίζω η Rodriguez εμμονή να μου περάσει σύντομα πριν καταλήξω να βλέπω Spy Kids και Lavagirl καλοκαιριάτικα!


Υ.Γ.1: Αξίζει τρελά το ντοκιμαντέρ (κάτι σαν Making of για το From Dusk Till Dawn) Full Tilt Boogie

Υ.Γ.2: Αρχίζει σήμερα στις 12 στον ΑΝΤ1 το Bones! Πρόκειται για μία από τις καλύτερες τύπου CSI σειρές με φοβερούς χαρακτήρες και ωραίες υποθέσεις. Τον περασμένο χειμώνα το έλιωσα και τώρα ανυπομονώ να βγει ο επόμενος κύκλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: