Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ ΤΣΑ

Το καλοκαίρι έφτασε και για τις Κόρες του Τσα! Αφού ξεμπερδέψαμε με τις εξεταστικές μας υποχρεώσεις μπορούμε επιτέλους να απολαύσουμε τις διακοπές μας!
Τι κάνουν λοιπόν αυτή τη στιγμή οι Κόρες του Τσα;
Η Ex έφυγε ήδη για το χωριό της. Εδώ δεν βλέπαμε ποστ της όσο ήμασταν εδώ, φανταστείτε τώρα! Τη χάνουμε!
Η Annie_Hall αναχώρησε σήμερα για εξωτικό προορισμό... εεε... ελληνικό νησι... όπου θα κάτσει 2 εβδομάδες! Για επαφή με υπολογιστή ούτε λογος! Μετά θα την ξαναδούμε!
Η nelly μετακόμισε και είναι απασχολημένη με το νέο της σπίτι αλλά μπορεί να σκάσει μύτη όπως κάνει κατά καιρούς και να μας εκπλήξει!
Και η a2a; Η a2a (εγώ δηλαδή) μένει Αθήνα και ψήνεται... Φέτος δεν προμηνύονται και ιδιαίτερα τρομερές διακοπές... Τουλάχιστον μέχρι τις 20 Ιουλίου οπότε και θα αναλάβω καθήκοντα ξεναγού για 2 Ισπανίδες φίλες που έρχονται πρώτη φορά Ελλάδα! Ακονίζω τα Αγγλικά μου και τις γνώσεις μου για την Ακρόπολη και θα είμαι έτοιμη για international επαφές! Ποιος τη χάρη μου!
Ως τότε θα προσπαθώ να θυμάμαι πως έχω ένα μπλογκ να κρατήσω και να ποστάρω που και που! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

1 σχόλιο:

Chris Z. είπε...

ciao bella, kai esy kai oi alles...
cu later...