Κυριακή 11 Μαΐου 2008

Don't U Ever Stop in tha Summertime

Επειδή η τεμπελιά μου έφτασε σε νέα ύψη αυτό τον καιρό και μέχρι να ξαναβρώ την όρεξη μου δεν πρέπει να περιμένετε πολλά, σας αφήνω με τα 2 πιο πρόσφατα βιντεοκλιπ των KAT-TUN και NewS!

KAT-TUN - Don't U Ever Stop



Μετά τα 3 τελευταία ροκ σινγκλ τους, τα κακά αγόρια του Johnny's επιστρέφουν με ένα διαφορετικό, χορευτικό κομμάτι. Το βιντεοκλίπ τους είναι το καλύτερο που έχουν κάνει μέχρι στιγμής και σε συνδυασμό με τη μουσική σε κάνει να θές να χορέψεις (επίσης τα μαλλιά του Τζιν γ****ε! Ζήτω τα extensions!). Απλά κάντε τα έπιπλα του δωματίου σας στην άκρη και σηκωθείτε να χορέψετε με αυτό το agressive dance κομμάτι! And Don't U Ever Stop!

NewS - Summertime



Και μετά το κωλοχτύπημα με το επάνω βιντεοκλίπ, ήρθε η ώρα να χαλαρώσετε, και να σκεφτείτε το καλοκαιράκι που έρχεται με το καινούργιο τραγούδι των NewS. Το Summertime είναι ένα γλυκύτατο και ρομαντικό τραγούδι για ένα καλοκαίρι μαζί με τον/την αγαπημένο-η σας. Εγώ προσωπικά το έχω ερωτευτεί και το παίζω στο repeat συνέχεια! Το βιντεοκλίπ είναι εξίσου χαριτωμένο με το τραγούδι και όλα τα μέλη δείχνουν αξιαγάπητα (εκτός από το Ryo, που τον έχω σκιαχτεί από το Last Friends). Ιδιαίτερα ο Πι είναι τόσο μα τόσο ωραίος τώρα που έφτιαξε τα δόντια του! Μπράβο Πι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: