Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Obsessive. Compulsive. Detective.

Το έχω ξαναπεί νομίζω ότι λατρεύω τις αστυνομικές σειρές. Γενικά ότι έχει να κάνει με εξιχνίαση εγκλημάτων από μικρή με έκανε να κολλάω. Όταν η εξιχνίαση συνδυάζεται και με χιούμορ είναι η καλύτερή μου! Όσοι δεν έχετε γνωρίσει τον Ντετέκτιβ Μονκ δεν ξέρετε τι χάνετε!


Ο Μονκ είναι ένας δυσλειτουργικός άνθρωπος έρμαιο της ιδεοψυχαναγκαστικής του ιδιοσυγκρασίας. Προσωπικά είμαι από τα πιο ιδεοψυχαναγκαστικά άτομα που ξέρω αλλά εφόσον δεν έχω φτάσει ακόμη τα όρια της δυσλειτουργίας είμαι ήσυχη... Έτσι δεν μπορούσα να μη συμπαθήσω τον ανεκδιήγητο ντετέκτιβ.


Είναι πανέξυπνος και πολύ παρατηρητικός όμως όταν πρέπει να επικοινωνήσει με τους υπόλοιπους αρχίζουν τα προβλήματα. Φοβάται τα μικρόβια, τα ύψη, τους μικρούς χώρους, τον συνωστισμό, το...γάλα! Λατρεύει τη συμμετρία και οτιδήποτε δεν είναι όπως το θέλει του αποσπά την προσοχή.


Η αλήθεια είναι ότι το παλεύει με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα. Φυσικό επακόλουθο της συμπεριφοράς του είναι ότι τον έδιωξαν από την Αστυνομία κι έτσι εργάζεται ως ιδιωτικός ντετέκτιβ που όμως πάντα δίνει την πολύτιμη βοήθειά του στο τμήμα. Στο πλευρό του έχει τη...νοσοκόμα του, τον ψυχολόγο αλλά και τους πρώην συναδέλφους του.


Δεν είναι τόσο αστείο όσο το Psych αλλά έχει πολύ πιο ενδιαφέρουσες υποθέσεις. Βγάζει διαφορετικού είδους γέλιο καθώς το χιούμορ βασίζεται περισσότερο στις εξωφρενικές καταστάσεις παρά στις πετυχημένες ατάκες!

4 σχόλια:

W. είπε...

Άτσα!! Και νόμιζα πως μόνο εγώ το ήξερα!!! Συμφωνώ απόλυτα με τη γνώμη σου. Ωστόσο, είναι κατά βάθος και λίγο μελαγχολική σειρά: Ο Μονκ αλλάζει εντελώς χαρακτήρα και γίνεται υποχόνδριος μετά το θάνατο της γυναίκας του, όπως άλλαξε και ο χαρακτήρας της Αμερικής μετά την 11η Σεπτεμβρίου. Μπορεί να ακούγομαι και υπερβολικός, αλλά εγώ έτσι το διάβασα.

Υποτιμημένη ηθοποιάρα ο Σαλούμπ (έχει παίξει δεύτερους ρόλους σε ταινίες των Κέν αν δεν κάνω λάθος, όπως ΜΠΑΡΤΟΝ ΦΙΝΚ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ κ.α.).

Annie_Hall είπε...

Μου αρέσει πολύ συνειρμός σου αν και όντως υπερβολικός! Και συμφωνώ ότι πολλές φορές γίνεται μελαγχολική η σειρά.

Όλα αυτά τα κολλήματα του Μονκ μπορούν να σε οδηγήσουν στην παράνοια... Αλλά είναι και ένας τρόπος να μην σκέφτεσαι τα αληθινά προβλήματα. Βέβαια ο Μονκ τα είχε από παιδί απλά η Τρούντι τον βοηθούσε να τα ξεχνάει όσο μπορεί.

Συμφωνώ επίσης ότι είναι υποτιμημένος ο Shalhoub. Κι εμένα μου άρεσε πολύ όπου τον έχω δει.

horny sloth είπε...

are u Monkish?

Πολυ καλη σειρα..απομενει μια σεζον για να τελειωσει κ να δουμε επιτελους αν θα βρει τους δολοφονους της γυναικας του.
Ξεχασες να πεις οτι ειναι κ τσιφουτης..τρομαρα του
Θα χε ενδιαφερον να κληθει ο Μονκ να εξιχνιασει υποθεση με δραστη τον..Dexter

Annie_Hall είπε...

Χαλαρά είμαι Monkish! Έχω κι εγώ άπειρα παρόμοια κολλήματα που έχουν πολύ πλάκα όσο δεν μου δημιουργούν σοβαρά προβλήματα(κοινό με τον Monk τα κολωνάκια και το θέμα με τη συμμετρία). Βασικά όλοι έχουμε απλά πολλοί δεν το καταλαβαίνουν.

Ο Dex τον έχει χαλαρά. Εδώ γλίτωσε από άλλους κι άλλους...