Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Χωρίς τίτλο(βαριόμουν να σκεφτώ)...

Καλημέρα...
Σήμερα είμαι χαρούμενη γιατί χωρίς να πρέπει και ΧΩΡΙΣ ξυπνητήρι ξύπνησα από μόνη μου μία παρά τέταρτο!!!
Εχτές είδα το I'm not there που αναφέρεται στον Bob Dylan.Μου άρεσε αν και δεν με ξετρέλανε(θα τα πούμε άλλη φορά αυτά).Θυμήθηκα όμως την εκπληκτική μουσική του...Είχα χρόνια να ακούσω(από το σχολείο) και είχα ξεχάσει πόσο ωραία τραγούδια έχει πει.Τελευταία το είχα γυρίσει προς το λιγότερο μελωδικό και το τελευταίο μου κόλλημα ήταν οι la renga(ναι, τους άκουσα γιατί είναι οι αγαπημένοι του Belluschi αλλά είναι πολύ καλοί) οι οποίοι όταν δεν θυμίζουν Αργεντινούς Πυξ-Λαξ,απλά τα σπάνε.







Επίσης τελείωσε η μεταγραφική περίοδος!!Τέρμα το shopping για τις ΠΑΕ...
Η αλήθεια είναι ότι οι ομάδες αφηνίασαν και έκαναν πολλά και παραδόξως καλά ψώνια!Αυτό που θα μας μείνει είναι τα ονόματα των Belluschi και Λεονάρντο για τον Ο.Σ.Φ.Π. που αν μη τι άλλο μας έχει συνηθίσει σε καλές μεταγραφές (αν και όχι το χειμώνα), ο ποδοσφαιριστής-ιδιοκτήτης ΠΑΕ Καλόν για την ΑΕΚ(Πόσα πράγματα θα είχαν να συζητήσουν με τον Ντέμη αν δεν είχε σταματήσει το ποδόσφαιρο), τα καλά ονόματα που πήραν οι σχετικά μικρότερες ομάδες,κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα,η επιστροφή του Ογκουνσότο...
Αλλά αυτό που κυρίως μου έμεινε είναι το ότι ο ΠΑΟ έκανε χειμωνιάτικα καλές μεταγραφές!Ήταν ανταγωνιστικοί και πήραν τον Σπυρόπουλο(άσχετα αν έδωσαν περισσότερα χρήματα απ' όσα αξίζει),έκαναν την έκπληξη και φέραν τον Μανούτσο...Είδες τι γίνεται όταν νιώθεις να απειλήσε;Και φυσικά δεν μιλάω ποδοσφαιρικά καθώς ο ΠΑΟ πάντα μου έδινε την εντύπωση ότι με τη δεύτερη θέση είναι βολεμένος και πως σε αυτή στοχεύει...


Υ.Γ.:Αν είστε σπίτι σήμερα το βράδυ μην χάσετε τη Νύχτα Αγωνίας(00:30,ΕΤ3) του Χίτσκοκ και το Platoon(2:15,ALPHA) του Όλιβερ Στόουν.
Υ.Γ.2:Περάστε και μια βόλτα από το Άλλο Δωμάτιο να δείτε ταινιάκι φοβερό του Σκορτσέζε.Δεν λέω τίποτα άλλο...Είναι έκπληξη!

1 σχόλιο:

a2a είπε...

Τι μου θύμισε τώρα το 2ο video:
http://www.youtube.com/watch?v=Nej4xJe4Tdg
Την παρωδία του Weird Al! Weird Al rulez!