Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

あいさつ。。。Χαιρετισμός!

Χεχε! Βλέπω η αγαπητή Annie Hall άρχισε τις δημοσιεύσεις! Στα πρωτεύοντα ενδιαφέροντα της εντάσσονται ο κινηματογράφος και το ποδόσφαιρο. Προβλέπω κόντρες με την exMrsAbramovich καθότι η μια είναι Θρύλος και η άλλη Βάζελος! Εγώ διαιτητής στον αγώνα τους! :Ρ
Τέσπα! Χαιρετώ! Είμαι η a2a και θα σας ενοχλώ για διάφορα θέματα με πρώτο και αγαπημένο μου την ασιατική pop κουλτούρα. Κυρίως ιαπωνική και κορεάτικη. Είναι μόδα; Ίσως, αλλά όχι για μένα! Είναι η μεγάλη μου αγάπη! Από ιαπωνική ποπ μέχρι κορεάτικες τηλεοπτικές σειρές. Σκοπός μου να δείξω στους έλληνες μια ιδιαίτερα δημοφιλή πλευρά της ασιατικής κουλτούρας. Γιατί πολλοί ίσως να πιστεύουν ότι η Ιαπωνία βγάζει μόνο anime και η Κορέα cult ταινίες... Υπάρχουν πολύ περισσότερα guys! Λοιπόν, αναλαμβάνω πόστο!

だって!日本も、韓国も、台湾も大好きだもん!よろしくね!

2 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Respect στην Κορέα για τον μεγάλο Κιμ Κι Ντουκ...

a2a είπε...

Μεγάλο και στη φήμη και στην ηλικία! ^_^