Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται...

Επέστρεψα στην Αθήνα και το μετάνιωσα αμέσως! Λέω να μεταναστεύσω! Αλλά κάπου πραγματικά μακριά... Η Αρκτική μου φαίνεται υπέροχη ιδέα και είναι και δροσερά... Τι να κάνω στο Greece;


Να μετράω τα γκολ που τρώει η ομάδα; Να μετράω τις μέρες που μένουν εκτός οι παικταράδες; Να μετράω τους βάζελους μου ξεφυτρώνουν από 100 μεριές για να μου την πουν; Και αν προσθέσω και το μέτρημα των μαθημάτων που χρωστάω, των πραγμάτων που θέλω να κάνω και δυο τρία ακόμη θα αρχίσω να αναρωτιέμαι για ποιο ακριβώς λόγο μου αρέσουν τα μαθηματικά...

Χε!Χε! Επιστροφή με γκρίνια και το απολαμβάνω... Μπαίνω στο αυριανό κλίμα... Από τη μία χαίρομαι που αρχίζει η μπάλα και από την άλλη βλέπω ότι είναι πολύ νωρίς για να πηγαίνουν όλα στραβά από τώρα... Δηλαδή τον Απρίλη τι θα κάνουμε; Αν κλαιγόμαστε από τώρα για τα χάλια μας τότε τι θα κάνουμε; Θα το έχουμε γυρίσει στο νορβηγικό πρωτάθλημα και το σκουός; Την τριάρα δεν την είδα ευτυχώς και λόγω διακοπών δεν την πολυκατάλαβα, αλλά όπως και να' χει ήταν κάτι που δεν περίμενα...



Ήθελα να γράψω και για τον Belluschi αλλά έχω την αμυδρή υποψία ότι τον γκαντεμιάζω οπότε θα αρκεστώ σε φωτογραφία του!


Κι αυτός ο βάζελος... Ρεμάλια το νου σας! Με αυτά που κάνετε ο πλανήτης θα οδηγηθεί με μαθηματική ακρίβεια στο τέλος του... Δεν υπάρχουν αυτά! Διοίκηση και κόσμος συμφιλιωμένοι, το ίδιο και με τον προπονητή, τρελά λεφτά σε μεταγραφές, καλές εμφανίσεις... Ευτυχώς που ήρθε το 1-0 στο 90' και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους!!!


Στην ΑΕΚ έχουν άλλα θέματα... Ο πρόεδρος αποφάσισε να την κάνει τον Μάιο, η κυρία προέδρου(ουπς,παραδρομή! Το blog ως κυρία Προέδρου αναγνωρίζει μόνο την Ντορέττα!) τρακάρει με βυτιοφόρα, ο Ρίμπο την κάνει για Ουζμπεκιστάν μεριά...που μυαλό για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας!

Άντε καλό ποδοσφαιρικό χειμώνα να έχουμε και ελπίζω και φέτος η Ελληνική ποδοσφαιρική πραγματικότητα να συνεχίσει να παραδίδει τα μαθήματα σουρεαλισμού που μόνο αυτή ξέρει (και που θα έκαναν τους Νταλί και Μπουνιουέλ να προσκυνούν)...



Υ.Γ.1: Ποιος είναι αυτός ο Νίλσεν;
Υ.Γ.2: Αύριο έχω γενέθλια. Κανονίστε βλαμμένα να μου κάνετε καλό δώρο...Τέσσερα για την ακρίβεια :)

4 σχόλια:

theachilles είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!

(μην στέκεσαι στα χθεσινά, καλύτερα που έγινε έτσι για να επικεντρωθούμε στην Ευρωλίγκα...)

Annie_Hall είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ! Οι καλές μου υπόλοιπες κόρες μου πήραν απίθανα δώρα οπότε τα ξέχασα γρήγορα τα χθεσινά...

theachilles είπε...

Χαχα.. Αν δεν κάνω λάθος είναι ο Mr. Blonde, ο Mr. White και ο Mr. Pink. Τα βρήκα; Μα καλά, τον Brown δεν ήθελες εσύ;

Annie_Hall είπε...

Ο πίσω είναι ο Brown(Pink kai Orange μπορούν να περιμένουν)! Και η ομοιότητα είναι εκπληκτική! Κρίμα που δεν υπάρχει σε real size!
Κι εγώ μου πήρα τον Quentin από το Kill Bill! Τρέλα με το κοστουμάκι και τη μάσκα των Crazy 88!